Lista wyjazdów

Bezpieczeństwo

Bezpieczne wyjazdy ze SnowShow

Wyjazd w dobie pandemii? Z nami to bezpieczne! W trosce o Wasz komfort przygotowaliśmy najważniejsze informacje związane zarówno z kwestią zapisów, wpłat i ich ewentualnych zwrotów, jak i z samym bezpieczeństwem podczas wyjazdów. Zapoznajcie się z nimi i bez obaw planujcie już wyjazd na przyszłą zimę! Kiedy ruszymy z ofertą na sezon 2021/2022, jak i w jego trakcie, zachęcamy Was do śledzenia tej zakładki na bieżąco - znajdziecie tu aktualne informacje o sytuacji w krajach docelowych.

Rezygnacja z wyjazdu i zasady zwrotów

W obecnych czasach sytuacja zmienia się z dnia na dzień, zarówno w skali globalnej, jak i w życiu każdego z nas. Staramy się, by wszelkie nieprzewidziane zmiany jak najmniej dawały Wam się we znaki.

  • tylko 400 zł zaliczki przy rezerwacji, a dopiero na 40 dni przed wyjazdem wpłacacie resztę;
  • zawsze macie prawo dobrowolnie zrezygnować z wyjazdu, np. w razie obaw przed podróżą lub dowolnych innych przyczyn. Koszty rezygnacji zależą od tego, na ile wcześnie przed rozpoczęciem wyjazdu anulujecie swoją rezerwację. Są one dokładnie określone w naszym OWU.
  • alternatywą dla rezygnacji, jest znalezienie innego uczestnika na swoje miejsce. Wtedy przepisujemy go na Wasze miejsce na zasadzie cesji, a jej koszt to jedynie 200 zł;
  • w cenie wyjazdu dajemy Wam ubezpieczenie od kosztów rezygnacji Ergo Hestia, które obejmuje szereg określonych sytuacji, m.in. te związane z nagłym zachorowaniem na Covid-19 przed wyjazdem! (Zakres ubezpieczenia od rezygnacji).

Nasze podstawowe ubezpieczenie podróżne na wyjazdach zawiera także koszty leczenia COVID-19, dlatego nie musicie bać się o koszty związane z zachorowaniem za granicą.

Gdyby wyjazd został odwołany ze względu na obiektywne czynniki, jak np.: zamknięte granice lądowe, zakaz podróżowania, obowiązkową kwarantannę po przyjeździe do państwa docelowego czy zamknięcie tamtejszych wyciągów narciarskich lub bazy noclegowej, mamy dla Was kilka opcji:

  • przeniesienie swojej rezerwacji na dowolny, późniejszy termin w sezonie
  • przeniesienie całej wpłaconej kwoty na imienny voucher ważny 3 lata
  • prośba o zwrot 100% wpłaty, który realizujemy do 14 dni od daty planowanego zakończenia odwołanego wyjazdu.

 

#ZmieńTerminNieOdwołuj

Ograniczenia i restrykcje w krajach docelowych

Podczas naszych wyjazdów, we wszystkich miejscach docelowych ściśle stosujemy się do aktualnych restrykcji. Szanujemy obowiązujące przepisy, a bezpieczeństwo bierzemy na poważnie, dlatego podczas naszych wyjazdów nie naginamy rzeczywistości i nie próbujemy omijać obostrzeń.

Sezon 2020/2021 zakończył się dla nas wszystkich chwilę wcześniej niż planowaliśmy. Niestety od 22 marca po przyjeździe z Polski do Szwajcarii zaczęła obowiązywać nas 10-dniowa kwarantanna. Był to skutek znaczącego wzrostu zachorowań w Polsce. Nie mogliśmy już więc skorzystać z ostatnich kilku tygodni sezonu. W międzyczasie pozostałe kraje alpejskie przedłużyły swoje restrykcje o kolejny miesiąc, rozwiewając nasze nadzieje na jakikolwiek wyjazd w Alpy w tej części roku.

Patrzymy jednak w przyszłość z optymizmem i mocno liczymy, że kolejna zima będzie już znacznie bliższa tym, które pamiętamy sprzed pandemii. Wierzymy, że w sezonie 2021/2022 wyjazdy SnowShow wrócą z pełną mocą! Ale oczywiście jesteśmy świadomi, że najpewniej będą wtedy nadal istniały pewne regulacje związane z Covid-19. Dlatego w przyszłym sezonie, podobnie jak w minionym, również będziemy aktualizowali tu dla Was na bieżąco informacje o sytuacji w poszczególnych krajach docelowych!

Reguły bezpiecznego transportu autokarem

  • zakryj usta i nos maseczką ochronną
  • podczas postoju zachowuj 1,5 metrowy dystans
  • dezynfekuj ręce środkami ochronnymi
  • podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj nos i usta chusteczką lub zgiętym łokciem. Zużyte chusteczki higieniczne, serwetki i ręczniki papierowe wyrzuć do zamkniętego kosza na odpady.

Przed wejściem na pokład autokaru każdy Uczestnik imprezy turystycznej przechodzi rutynową, obowiązkową kontrolę temperatury ciała, wykonywaną przez naszego pilota autokaru oraz zostanie poproszony o zdezynfekowanie dłoni. Prosimy o obserwację swojego stanu zdrowia przed rozpoczęciem wyjazdu i odpowiedzialne zachowanie w przypadku złego samopoczucia. Na pokładzie autokaru udostępnimy Wam niezbędne środki dezynfekujące dłonie. Nasze autokary przechodzą ozonowanie po każdej przeprowadzonej imprezie turystycznej. Procedura ta prowadzi do pozbycia się aż do 99% bakterii, wirusów i drobnoustrojów z powierzchni i przestrzeni poddanej zabiegowi ozonowania. Jeździmy autokarami posiadającymi filtry HEPA, zapewniające maksymalną możliwą filtrację powietrza!

Bezpłatne ubezpieczenie od COVID (koszty leczenia i rezygnacja)

✅Nasze ubezpieczenie podróżne zawiera koszty leczenia związane z COVID-19

Bezpłatnie (w cenie wyjazdu) oferujemy ubezpieczenie rozszerzone o koszty leczenia COVID-19 podczas pobytu za granicą.

✅Nasze wyjazdy ZAWIERAJĄ BEZPŁATNIE ubezpieczenie od rezygnacji

W cenę wyjazdu wliczone jest Ubezpieczenie od rezygnacji w Ergo Hestia! Jest ono automatycznie dodane do Waszej rezerwacji i chroni Was przed kosztami rezygnacji do kwoty 1000 zł, m.in. w przypadku nagłego zachorowania na Covid-19 przed wyjazdem (zakres ubezpieczenia poniżej).

W cenie 59 zł możecie wykupić podniesienie sumy ubezpieczenia od kosztów rezygnacji do 2000 zł. Wspomnianą, podwyższoną opcję ubezpieczenia możecie wykupić najpóźniej następnego dnia od momentu zaksięgowania na naszym koncie Waszej zaliczki za wyjazd.

Ochrona ubezpieczeniowa zawiera zdarzenia takie, jak (wyciąg z informacji Ubezpieczyciela):

Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień Ogólnych Warunków Ubezpieczenia postanawia się, że ochrona ubezpieczeniowa obejmuje udokumentowane koszty rezygnacji z podróży powstałe wskutek następujących zdarzeń:

  • śmierci Ubezpieczonego, współuczestnika podróży lub osób mu bliskich;
  • nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego, na podstawie zaświadczenia lekarskiego o braku możliwości podróżowania z powodu nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku;
  • nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku osoby bliskiej Ubezpieczonego, wymagającego opieki Ubezpieczonego;
  • utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego lub osoby mu bliskiej, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, kradzieży pojazdu lub pożaru, które powoduje konieczność dokonania czynności wymagających jego obecności w kraju stałego pobytu Ubezpieczonego;
  • wystąpienia szkody powstałej w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, kradzieży pojazdu lub pożaru w zakładzie pracy, w którym Ubezpieczony jest pracodawcą, wymagającej jego obecności w kraju stałego pobytu Ubezpieczonego.

Bezpłatne ubezpieczenie od COVID (koszty leczenia i rezygnacja)

 

✅Nasze ubezpieczenie zawiera Koszty Leczenia w związku z COVID-19

Bezpłatnie (w cenie wyjazdu) oferujemy ubezpieczenie rozszerzone o opiekę medyczną dot. leczenia zakażenia wirusem COVID-19.

✅Nasze wyjazdy ZAWIERAJĄ BEZPŁATNIE ubezpieczenie od rezygnacji

Ubezpieczenie od rezygnacji w Ergo Hestia jest wliczone w cenę wyjazdu! Jest to ochrona w przypadku wyjazdów planowanych z dużym wyprzedzeniem. Ubezpieczenie zostanie automatycznie dodane do Waszej rezerwacji!
- koszty rezygnacji zawierają zdarzenia związane z zachorowaniem na COVID-19!
- maksymalna kwota ubezpieczenia to 1000 zł i do takiej kwoty odpowiada ubezpieczyciel!
Jeśli chcecie być objęci ubezpieczeniem od rezygnacji na wyższą sumę, w cenie 59 zł możecie wykupić podniesienie sumy ubezpieczenia od kosztów rezygnacji do 2000 zł. Wspomnianą, podwyższoną opcję ubezpieczenia możecie wykupić najpóźniej następnego dnia od momentu zaksięgowania na naszym koncie Waszej zaliczki za wyjazd.


Ochrona ubezpieczenowa zawiera zdarzenia takie, jak (wyciąg z informacji Ubezpieczyciela):

Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień Ogólnych Warunków Ubezpieczenia postanawia się, że ochrona ubezpieczeniowa obejmuje udokumentowane koszty rezygnacji z podróży powstałe wskutek następujących zdarzeń: 
1) śmierci Ubezpieczonego, współuczestnika podróży lub osób mu bliskich; 
2) nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego, na podstawie zaświadczenia lekarskiego o braku możliwości podróżowania z powodu nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku;
3) nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku osoby bliskiej Ubezpieczonego, wymagającego opieki Ubezpieczonego; 
4) utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego lub osoby mu bliskiej, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, kradzieży pojazdu lub pożaru, które powoduje konieczność dokonania czynności wymagających jego obecności w kraju stałego pobytu Ubezpieczonego; 
5) wystąpienia szkody powstałej w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, kradzieży pojazdu lub pożaru w zakładzie pracy, w którym Ubezpieczony jest pracodawcą, wymagającej jego obecności w kraju stałego pobytu Ubezpieczonego.