Lista wyjazdów

Bezpieczeństwo

Bezpieczne wyjazdy ze SnowShow

W trosce o Wasz komfort przygotowaliśmy najważniejsze informacje związane z bezpieczeństwem podczas wyjazdów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi treściami i zachęcamy do śledzenia tej zakładki na bieżąco (stan na 19.09.2020)

Rezygnacja z wyjazdu i zasady zwrotów

 

+ tylko 400 zł zaliczki (reszta na 40 dni przed wyjazdem)
+ zwrot 100% wpłaty w przypadku anulacji wyjazdu z powodu zamkniętych granic lądowych lub zakazu podróżowania (jeśli wystąpią wyżej wymienione obiektywne przyczyny)!
+ rezygnacja z wyjazdu powyżej 60 dni przed jego rozpoczęciem kosztuje 200 zł
+ rezygnacja z wyjazdu powyżej 45 dni przed jego rozpoczęciem kosztuje 400 zł
+ Podstawowe ubezpieczenie podróżne (KL, NNW, OC, BP), zawierające również koszty leczenia COVID-19, w cenie wyjazdu
+ Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji Ergo Hestia w cenie! (Ubezpieczenie od kosztów leczenia i rezygnacji związanych z COVID-19).

 

Uczestnik ma prawo  zrezygnować z wyjazdu i odstąpić od umowy o udział w imprezie turystycznej bez podania przyczyny.
Zgodnie z obowiązującymi Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w imprezach turystycznych organizowanych przez nasze biuro podróży rezygnacja z wyjazdu powyżej 60 dni przed jego rozpoczęciem kosztuje 200 zł (z dowolnego powodu). Dodatkowo, nie musisz wpłacać całej kwoty od razu przy zapisie na wyjazd, wpłacasz tylko 400 zł przedpłaty/zaliczki (resztę należy dopłacić do 40 dni przed wyjazdem).

Jeśli sytuacja epidemiczna i obowiązujące przepisy spowodują odwołanie przez nas  wyjazdu, rozliczenia będą dokonywane na podstawie obowiązujących przepisów.

Na przykład, aktualnie obowiązuje zasada, że skutek prawny oświadczeń o rezygnacji lub anulowaniu wyjazdu został wydłużony z 14 dni (które przewiduje ustawa o imprezach turystycznych) do 180 dni +14 (które wprowadziły przepisy tzw. tarczy antykryzysowej). Przed upływem tego terminu będą realizowane rozliczenia za wyjazdy, które nie odbyły się w pierwotnie przewidzianym terminie. W tym sezonie dołożymy wszelkich starań, żeby zwroty wykonywać możliwie jak najszybciej w razie odwołania wyjazdu.  

Pełna treść aktualnie obowiązującej w tym zakresie ustawy jest dostępna tutaj: http://dziennikustaw.gov.pl/D2020000056801.pdf

Kwarantanna

Poniżej przedstawiamy obecną sytuację w krajach z naszej oferty zimowej. Jeśli sytuacja ulegnie zmianie, będziemy informować Was na bieżąco.

Włochy 🇮🇹: BRAK OBOSTRZEŃ! ✅

Obywatele Polski, którzy wjeżdżają do Włoch nie podlegają obowiązkowej, 14 dniowej kwarantannie.
 

Francja 🇫🇷: BRAK OBOSTRZEŃ! ✅

Obywatele Polski, którzy wjeżdżają do Włoch nie podlegają obowiązkowej, 14 dniowej kwarantannie.

 

Szwajcaria 🇨🇭: BRAK OBOSTRZEŃ! ✅

Obywatele Polski, którzy wjeżdżają do Szwajcarii nie podlegają obowiązkowej, 14 dniowej kwarantannie.
 

Austria 🇦🇹: BRAK OBOSTRZEŃ! ✅

Obywatele Polski, którzy wjeżdżają do Austrii nie podlegają obowiązkowej, 14 dniowej kwarantannie.

Reguły bezpiecznego transportu autokarem

  • zakryj usta i nos maseczką ochronną 
  • podczas postoju zachowuj 1,5 metrowy dystans
  • dezynfekuj ręce  środkami ochronnymi
  • podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj nos i usta chusteczką lub zgiętym łokciem. Zużyte chusteczki higieniczne, serwetki i ręczniki papierowe wyrzuć do zamkniętego kosza na odpady.

Przed wejściem na pokład autokaru każdy Uczestnik imprezy turystycznej przechodzi rutynową, obowiązkową kontrolę temperatury ciała, wykonywaną przez naszego pilota autokaru oraz zostanie poproszony o zdezynfekowanie dłoni. Prosimy o obserwację swojego stanu zdrowia przed rozpoczęciem wyjazdu i odpowiedzialne zachowanie w przypadku złego samopoczucia. Na pokładzie autokaru udostępnimy Wam niezbędne środki dezynfekujące dłonie. Nasze autokary przechodzą ozonowanie po każdej przeprowadzonej imprezie turystycznej. Procedura ta prowadzi do pozbycia się aż do 99% bakterii, wirusów i drobnoustrojów z powierzchni i przestrzeni poddanej zabiegowi ozonowania. Jeździmy autokarami posiadającymi filtry HEPA, zapewniające maksymalną możliwą filtrację powietrza!

+ kontrola temperatury
+ dezynfekcja dłoni
+ maseczki
+ ozonowanie po każdym zleceniu
+ filtry HEPA zabijające ponad 99% wirusów!

Bezpłatne ubezpieczenie od COVID (koszty leczenia i rezygnacja)

 

✅Nasze ubezpieczenie zawiera Koszty Leczenia w związku z COVID-19

Bezpłatnie (w cenie wyjazdu) oferujemy ubezpieczenie rozszerzone o opiekę medyczną dot. leczenia zakażenia wirusem COVID-19.

✅Nasze wyjazdy ZAWIERAJĄ BEZPŁATNIE ubezpieczenie od rezygnacji

Ubezpieczenie od rezygnacji w Ergo Hestia jest wliczone w cenę wyjazdu! Jest to ochrona w przypadku wyjazdów planowanych z dużym wyprzedzeniem. Ubezpieczenie zostanie automatycznie dodane do Waszej rezerwacji!
- koszty rezygnacji zawierają zdarzenia związane z zachorowaniem na COVID-19!
- maksymalna kwota ubezpieczenia to 1000 zł i do takiej kwoty odpowiada ubezpieczyciel!
Jeśli chcecie być objęci ubezpieczeniem od rezygnacji na wyższą sumę, w cenie 59 zł możecie wykupić podniesienie sumy ubezpieczenia od kosztów rezygnacji do 2000 zł. Wspomnianą, podwyższoną opcję ubezpieczenia możecie wykupić najpóźniej następnego dnia od momentu zaksięgowania na naszym koncie Waszej zaliczki za wyjazd.


Ochrona ubezpieczenowa zawiera zdarzenia takie, jak (wyciąg z informacji Ubezpieczyciela):

Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień Ogólnych Warunków Ubezpieczenia postanawia się, że ochrona ubezpieczeniowa obejmuje udokumentowane koszty rezygnacji z podróży powstałe wskutek następujących zdarzeń: 
1) śmierci Ubezpieczonego, współuczestnika podróży lub osób mu bliskich; 
2) nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego, na podstawie zaświadczenia lekarskiego o braku możliwości podróżowania z powodu nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku;
3) nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku osoby bliskiej Ubezpieczonego, wymagającego opieki Ubezpieczonego; 
4) utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego lub osoby mu bliskiej, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, kradzieży pojazdu lub pożaru, które powoduje konieczność dokonania czynności wymagających jego obecności w kraju stałego pobytu Ubezpieczonego; 
5) wystąpienia szkody powstałej w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, kradzieży pojazdu lub pożaru w zakładzie pracy, w którym Ubezpieczony jest pracodawcą, wymagającej jego obecności w kraju stałego pobytu Ubezpieczonego.