Lista wyjazdów

Bezpieczeństwo

Bezpieczne wyjazdy ze SnowShow

Co czeka nas w tym sezonie?

Przed nami kolejna zima w czasach pandemii. Poprzedni sezon spędziliśmy na fantastycznych stokach Szwajcarii. Sprawdziliśmy więc, że wyjazdy w Alpy są możliwe! Obecny rozwój wydarzeń także pozwala nam wierzyć, że sezon uda się znakomicie. Wierzymy, że będziemy szusować już nie tylko tam, ale we wszystkich krajach z naszej oferty.

Ułatwienia dla osób z Unijnym Certyfikatem Covid.

Przy podróżach do krajów alpejskich z wielu ograniczeń zwolnione będą osoby posiadające Unijny Certyfikat Covid (UCC), czyli:

✅zaszczepieni,
✅ozdrowieńcy,
✅ osoby posiadające negatywny wynik testu z ostatnich kilku dni.

Zamiast ograniczać przemieszczanie się i wystawiać na szwank gospodarkę, europejskie kraje zamierzają zezwalać osobom “bezpiecznym” według władz na względnie normalne podróżowanie.

Dotyczy to zarówno kwestii wjazdu do tych państw (brak kwarantanny), a także zapewne możliwości korzystania z bazy hotelowej, wyciągów narciarskich, barów, gastronomii, czy nawet Apre Ski!

Obecnie obowiązujace zasady w krajach docelowych:

Ostrożny optymizm

Do sezonu przygotowujemy się więc normalnie. Liczymy na to, że dzięki wspomnianym przepisom, będziemy realizować wyjazdy z transportem autokarowym oraz z wieloma atrakcjami na miejscu. Należy jednak pamiętać, że ostatecznie zawsze musimy działać zgodnie z obowiązującymi w konkretnych państwach restrykcjami i będziemy się im podporządkowywać. A te, jak wszyscy doskonale wiemy, mogą się zmieniać.

Rezygnacja z wyjazdu, anulacje i zasady zwrotów

Rezygnacja z woli uczestnika

W obecnych niepewnych czasach sytuacja zmienia się z dnia na dzień, zarówno w życiu każdego z nas, jak i w szerszej skali. Staramy się, by wszelkie nieprzewidziane zmiany jak najmniej dawały Wam się we znaki.

  • tylko 400 zł zaliczki przy rezerwacji, a dopiero na 40 dni przed wyjazdem wpłacacie resztę;
  • zawsze macie prawo dobrowolnie zrezygnować z wyjazdu, np. w razie obaw przed podróżą lub dowolnych innych przyczyn. Koszty rezygnacji zależą od tego, na ile wcześnie przed rozpoczęciem wyjazdu anulujecie swoją rezerwację. Są one dokładnie określone w naszym OWU.
  • alternatywą dla rezygnacji, jest znalezienie innego uczestnika na swoje miejsce. Wtedy przepisujemy go na Wasze miejsce na zasadzie cesji, a jej koszt to jedynie 200 zł.
  • nasza ochrona ubezpieczeniowa w Colonnade obejmuje m.in zwrot kosztów rezygnacji z podróży w formule “all risks”! Możecie anulować, skrócić lub opóźnić podróż, a Ubezpieczyciel zwróci Wam koszty, gdy rezygnacja wynika z powodów niezależnych od Was (przykładowe sytuacje poniżej):
    • nieszczęśliwy wypadek; 
    • nagłe zachorowanie, w tym zachorowanie na COVID-19; 
    • nagłe zachorowanie członka rodziny, w tym zachorowanie na COVID-19, w sytuacji gdy konieczna jest hospitalizacja; 
    • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny; 
    • włamanie, pożar, zalanie mieszkania lub domu w miejscu stałego zamieszkania; 
    • udokumentowana kradzież dokumentów niezbędnych w podróży, np. paszportu, dowodu osobistego, wizy wjazdowej. 

Więcej szczegółów znajdziecie w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia na stronie Ubezpieczyciela: https://colonnade.pl/

Osoby niezaszczepione

Rozumiemy, że nie wszyscy chcą albo mogą korzystać z opcji szczepień. Jeśli jednak dany kraj wprowadzi restrykcje dla niezaszczepionych, to my, jako organizator wyjazdu, nie jesteśmy stroną w tej sytuacji. Jest to kwestia pomiędzy danym uczestnikiem, a państwem docelowym.

W takiej hipotetycznej sytuacji, kiedy wyjazd jest możliwy, a jego warunkiem jest bycie zaszczepionym, brak chęci szczepienia nie uprawnia do zwrotu wpłaty, a rezygnacja uczestnika odbywa się wtedy na zasadach określonych w OWU. Jednak najpewniej wyjazdy do krajów będą możliwe na podstawie Unijnego Certyfikatu Covid, w którym alternatywą dla szczepienia jest przebycie Covid-19 lub po prostu wykonanie testu według wytycznych rządu danego kraju. Dlatego nawet osoby niezaszczepione najprawdopodobniej będą miały możliwość wyjazdu.

Odwołanie wyjazdu przez SnowShow

Gdyby wyjazd został przez nas odwołany ze względu na obiektywne czynniki, jak np.: zamknięte granice lądowe, zakaz podróżowania, bezwzględna kwarantanna po przyjeździe do państwa docelowego czy zamknięcie tamtejszych wyciągów narciarskich lub bazy noclegowej, mamy dla Was kilka opcji:

  • przeniesienie swojej rezerwacji na dowolny, późniejszy termin w sezonie
  • przeniesienie całej wpłaconej kwoty na imienny voucher ważny 3 lata
  • prośba o zwrot 100% wpłaty, który realizujemy do 14 dni od daty planowanego zakończenia odwołanego wyjazdu.

#ZmieńTerminNieOdwołuj

Reguły bezpiecznego transportu autokarem

  • zakryj usta i nos maseczką ochronną
  • podczas postoju zachowuj 1,5 metrowy dystans
  • dezynfekuj ręce środkami ochronnymi
  • podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj nos i usta chusteczką lub zgiętym łokciem. Zużyte chusteczki higieniczne, serwetki i ręczniki papierowe wyrzuć do zamkniętego kosza na odpady.

Przed wejściem na pokład autokaru każdy Uczestnik imprezy turystycznej przechodzi rutynową, obowiązkową kontrolę temperatury ciała, wykonywaną przez naszego pilota autokaru oraz zostanie poproszony o zdezynfekowanie dłoni. Prosimy o obserwację swojego stanu zdrowia przed rozpoczęciem wyjazdu i odpowiedzialne zachowanie w przypadku złego samopoczucia. Na pokładzie autokaru udostępnimy Wam niezbędne środki dezynfekcyjne. Nasze autokary przechodzą ozonowanie po każdej przeprowadzonej imprezie turystycznej. Procedura ta prowadzi do pozbycia się aż do 99% bakterii, wirusów i drobnoustrojów z powierzchni i przestrzeni poddanej zabiegowi ozonowania. Jeździmy autokarami posiadającymi filtry HEPA, zapewniające maksymalną możliwą filtrację powietrza!