Dlaczego nie mogę dodać się ze znajomymi do wspólnego autokaru?

Jeżeli chcesz jechać ze swoimi znajomymi tym samym autokarem, musicie wybrać to samo miasto oraz ten sam standard autokaru (gwarancja autokaru XXL lub jej brak). Dodatkowo w przypadku Warszawy, musicie wybrać ten sam zakres godzin odjazdu. Koniecznie sprawdźcie, czy zaznaczyliście to samo!

Nie wpłaciłem opłaty rezerwacyjnej w terminie i przeniosło mnie na listę rezygnacji, czy mogę jeszcze jechać?

Tak, ale pod warunkiem, że są jeszcze wolne miejsca na wyjeździe. Jeśli tak, wpłać opłatę rezerwacyjną jak najszybciej, a my po zaksięgowaniu jej na naszym koncie przywrócimy Cię na główną listę wyjazdu.

Do kiedy muszę wpłacić pieniądze?

Zapis nie jest ważny dopóki nie wpłacisz opłaty rezerwacyjnej (600 PLN). Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić najpóźniej w następnym dniu roboczym po zapisie. Resztę kwoty musisz uregulować najpóźniej 40 dni przed wyjazdem. Niedotrzymanie tego terminu może skutkować usunięciem Was z listy uczestników i potrąceniem opłaty rezerwacyjnej!

UWAGA! Rezygnacja powyżej 60 dni przed wyjazdem kosztuje jedynie 300 zł!

Czy mogę jechać z Wami na wyjazd, jeśli nie jestem już studentem?

Tak, oczywiście. Nam chodzi o to, żeby jeździli z nami ludzie, którzy są do siebie podobni, mają podobne zajawki i podejście do życia. Absolutnym warunkiem jest jednak skończone 18 lat! Jeśli jesteś rok, czy dwa po studiach, nie stanowi to żadnego problemu, możesz jechać na SnowShow STUDENT. Jednak specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy oddzielną kategorię wyjazdu SnowShow PLUS - wyjazdy dla osób, które skończyły już studia i są w wieku 24-30 lat. A co jeśli masz już ponad 30 lat? Sprawdź ofertę wyjazdów dedykowanych osobom w wieku 30+ w kategorii SnowShow OLDSCHOOL.

Czy wszystkie wyjazdy na pewno się odbędą?

Jesteśmy już na rynku na tyle długo i rozwijamy się prężnie, dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie wyjazdy doszły do skutku.

Czy na wyjeździe nie ma bałaganu przy tak dużej liczbie uczestników?

Absolutnie nie! Na naszych wyjazdach panuje ład i porządek. Zamieszanie jest możliwe, ale tylko podczas szaleństw na parkiecie czy après-ski na stoku. Nad każdym wyjazdem czuwa (w zależności od liczby uczestników)  od kilku do nawet ponad czterdziestu pilotów. Każdy pilot odpowiedzialny jest za grupę około 40-50 osób. Na potwierdzenie naszych słów możecie odwiedzić nasz profil na Facebooku i na własne oczy przekonać się, co uczestnicy sądzą o naszych wyjazdach. Świetna organizacja (m.in. koordynator pilotów, smsy informacyjne, teczki uczestnika, plany imprezowe, instrukcje postępowania w centrum medycznym) to nasza wizytówka!

Dlaczego nie mogę dodać się ze znajomymi do wspólnego apartamentu?

Możecie dodawać się do wspólnego apartamentu tylko w momencie, gdy jesteście zapisani na tę samą kategorię wiekową (STUDENT, PLUS, OLDSCHOOL, FAMILY). Jeżeli przypadkiem zapisaliście się na inne – napiszcie do nas maila na info@snowshow.pl z prośbą o przeniesienie do odpowiedniej kategorii.

Jak powinien wyglądać mój bagaż?

To, ile bagaży ze sobą zabierzecie, ma ogromny wpływ na sprawne pakowanie się do autokaru i przede wszystkim komfortowy przejazd. Dla Waszego dobra wprowadziliśmy obostrzenia (których od tego roku będziemy restrykcyjnie przestrzegać). Z naszego doświadczenia wiemy jednak, że są to normy oraz limity, które pozwalają Wam zabrać ze sobą wszystkie niezbędne rzeczy, a także przygotować sobie jakieś jedzenie

Bagaż może się składać z:

  • bagażu podręcznego - maks. 5 kg, maks. 55x40x20 cm (przekroczenie tego limitu obowiązuje dopłata 200 PLN)
  • bagażu głównego - maks. 20 kg (za każde rozpoczęte 5 kg ponad limit obowiązuje dopłata 200 PLN), suma wymiarów maksymalnie 148 cm!
  • sprzętu - czyli jednego zestawu SKI (jedna para nart + kijki + wiązania + buty + kask) LUB jednego zestawu SNB (deska + buty + wiązania + kask)

Możecie zabrać coś więcej, lecz wtedy obowiązuje dopłata 200 PLN za KAŻDY dodatkowy komplet SKI/SNB. Cena dodatkowego bagażu (do 20kg) to 300 PLN. Prosimy o zabieranie sprzętu SKI/SNB bez pokrowca ze względu na ograniczoną ładowność autokarów. W drodze wyjątku możecie brać sprzęt w pokrowcu, ale nie może się w nim znajdować nic poza jedną parą nart z kijkami lub snowboardem, a w oddzielnym pokrowcu - buty narciarskie/snowboardowe. Panuje bezwzględny zakaz pakowania do pokrowców SKI/SNB żywności, napojów, odzieży, a do butów narciarskich - butelek z alkoholem. Za próbę włożenia do luku sprzętu, który zawiera np. kurtkę, piwo, konserwy obowiązuje dopłata 200 PLN.

Bardzo prosimy również o niezabieranie ze sobą twardych walizek, lecz miękkie torby podróżne ze względu na dużo lepszą pakowność w luku bagażowym. Zrozumcie: te obostrzenia są tylko dla Was, aby podróż była bezpieczna (hamulce i retardery muszą wytrzymywać obciążenie na alpejskich drogach, na pokładzie nie powinno być bagaży) oraz komfortowa (wolna toaleta, brak luźnych sprzętów w autokarze).

Czy mogę mieć pewność, że na wyjeździe będzie śnieg?

Oprócz sytuacji wyjątkowo ekstremalnych, możecie być tego pewni. Nasze miejscówki wybieramy tak, żebyście mogli cieszyć się magią białego szaleństwa. W grudniu oraz w kwietniu jest szansa, że nie wszystkie trasy będą otwarte lub w kwietniu śnieg może być mokry, ale tak długo, jak nie wystąpią żadne anomalie pogodowe, możesz być pewny śniegu. Nam jeszcze w całej historii naszej działalności nie zdarzył się problem ze śniegiem.

Z jakich miast są uczestnicy?

Nasi uczestnicy są z dużych aglomeracji - w większości z Warszawy, ponieważ tutaj siedzibę ma nasza firma. Mnóstwo osób jest także z Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Katowic i okolic, Poznania, Łodzi, Torunia, Bydgoszczy, Białegostoku, Lublina i Rzeszowa. Ponadto coraz więcej rodaków (ale nie tylko!) ściąga na SnowShow Music Fest (nasz największy wyjazd ) aż z zagranicy - m.in. z Londynu, Paryża, Lens, Grenoble i Lyonu.

Czy moja opłata rezerwacyjna wpłynęła?

W momencie zaksięgowania przez nas Twojej opłaty rezerwacyjnej otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem wpłaty.

W każdej chwili możesz także samodzielnie zalogować się do naszego systemu rezerwacyjnego. Jeśli w polu wpłacono widnieje suma 600 PLN, oznacza to, że opłata rezerwacyjna wpłynęła.

Jeśli wpłata nie została naniesiona, wstrzymaj się wtedy do następnego dnia po czasie, kiedy pieniądze powinny być na naszym koncie. Wpłaty nanoszone są zawsze około południa między poniedziałkiem a piątkiem. Jeśli pieniądze wpłynęły na nasze konto do południa, to znaczy, że zostaną zaksięgowane w systemie.

Jak mogę zapisać na wyjazd swoich znajomych? - Rezerwacja grupowa

Każdy z uczestników wyjazdu musi utworzyć/posiadać swoje konto z uzupełnionym kompletem danych wymaganych do zawarcia umowy turystycznej.

Jedna osoba w trakcie swojego zapisu (lub później w panelu wyjazdu) podaje adresy e-mail znajomych, którzy natychmiast otrzymają linki do rezerwacji o dokładnie takich samych parametrach. W szczególności chodzi tu o termin wyjazdu, miejscowość, kategorię wiekową i standard zakwaterowania. Każdy może natomiast wybrać swoje miasto odjazdu i formę transportu.

Osoba która otrzymała link zapisuje się za sprawą odnośnika. Nie można dodać osoby która wcześniej już była zapisana na wyjazd (zniżka nie naliczy się na jej koncie)

Każdy z uczestników może w dowolnym momencie dodać kolejne osoby do Waszej rezerwacji grupowej. Wszyscy także macie na swoich kontach podgląd na to, kto już zapisał się na wyjazd, a kto jeszcze się z tym ociąga.

Pamiętaj jednak, że:
- utworzenie rezerwacji grupowej nie blokuje Twoim znajomym miejsc na wyjeździe, dopóki nie wpłacą opłaty rezerwacyjnej,
 - utworzenie rezerwacji grupowej nie oznacza, że wszyscy jej członkowie kupią wyjazd w tej samej cenie - ceną obowiązującą dla poszczególnych członków grupy, jest cena z dnia wpłaty przez te osoby opłaty rezerwacyjnej, a nie cena z dnia otrzymania zaproszenia do rezerwacji grupowej,
 - utworzenie rezerwacji grupowej, nie oznacza, że będziecie mieszkali w jednym apartamencie - aby zdecydować o tym, z kim konkretnie z Waszej grupy chcecie mieszkać, musicie skorzystać z opcji Wybór osób do apartamentu w systemie rezerwacyjnym. (Opcja dostępna po zaksięgowaniu opłaty rezerwacyjnej)

Jeśli zbierzecie
- od 9 do 15 osób - każdy z Was otrzyma 30 PLN zniżki.
- 16 do 25 osób - 50 PLN zniżki na osobę.
- 26 do 45 osób - 70 PLN zniżki na osobę,
- 46 osób i więcej - 100 PLN zniżki na osobę!

Osiągając kolejny próg liczby osób zniżka automatycznie zwiększy się na waszej rezerwacji.

Czy na wyjeździe będziecie organizować jakieś atrakcje?

Oczywiście! Taka właśnie jest formuła naszych wyjazdów i jest to jedna z naszych cech rozpoznawczych. Na każdy wyjazd zabieramy profesjonalny sprzęt muzyczny oraz DJa/DJów, instruktorów, organizujemy konkursy, imprezy, losowania nagród i turnieje. Jeśli tylko obostrzenia epidemiczne, obowiązujące w danym kraju w terminie wyjazdu nie pokrzyżują nam szyków, czeka na Was prawdziwa moc atrakcji! Ich ilość zależy często od ceny, terminu i kategorii wyjazdu.

Opaska-wejściówka SnowShow uprawniająca do udziału w eventach jest w cenie wyjazdu!

Daje ona także możliwość skorzystania z licznych zniżek w barach, restauracjach, wypożyczalniach, czy przy zakupie odzieży ZIMNO na wyjeździe.

Czy ubezpieczenie zawarte w cenie wystarczy w razie wypadku?

W cenie wyjazdu oferujemy sprawdzone ubezpieczenie. Jeszcze nie zanotowaliśmy przypadku, aby były z nim jakiekolwiek problemy. Jest to ubezpieczenie do sumy 60 000 PLN, które w 99,5% wystarcza nawet na bardzo skomplikowaną hospitalizację oraz ew. transport helikopterem, a nawet późniejszy przelot poszkodowanej osoby do kraju. Co istotne, ubezpieczenie pokrywa także koszty leczenia Covid-19 za granicą, w przypadku gdyby na wyjeździe została zdiagnozowana u Was ta choroba.

Pakiet SKI (w cenie wyjazdu)

  • koszty leczenia i assistance - 60 000 PLN; NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć) - 20 000 PLN; OC - 60 000 PLN; usługi stomatologiczne - 1000 PLN

Dostępne są także rozszerzenia ubezpieczeń:

wariant VIP (zalecane) - dopłata 90 PLN do podstawowego ubezpieczenia

  • koszty leczenia i assistance - 200 000 PLN, NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć) - 40 000 PLN, OC 100 000 PLN, koszty ratownictwa i poszukiwań - 200 000 PLN, usługi stomatologiczne - 1000 PLN
    *  Ubezpieczenie obejmuje koszty leczenia COVID-19 za granicą

wariant VIP + FREERIDE (uwzględnia jazdę poza wyznaczonymi trasami!) - dopłata 235 PLN do podstawowego ubezpieczenia

  • koszty leczenia i assistance - 200 000 PLN, NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć) - 40 000 PLN, OC 100 000 PLN, koszty ratownictwa i poszukiwań - 200 000 PLN, usługi stomatologiczne - 1000 PLN
    *  Ubezpieczenie obejmuje koszty leczenia COVID-19 za granicą

Jak wyglądają zajęcia z instruktorami? Kim są instruktorzy?

Nie martwcie się, jeśli na innych wyjazdach czy obozach narciarskich mieliście złe doświadczenia z instruktorami.  A może trafiliście na beznadziejny obóz snowboardowy? Nasi instruktorzy to profesjonaliści, którzy mają na rynku wyrobioną markę. Instruktorzy, którzy nie tylko świetnie jeżdżą, ale także potrafią przekazać swoją wiedzę w sposób łatwy i przystępny. Kładziemy szczególny nacisk na dobór instruktorów, organizujemy wewnętrzne szkolenia i wyjazdy. Na stoku poznacie ich po jaskrawych kurtkach z naszym logo (tak zwane zielonki ).

Zajęcia z instruktorami prowadzone są na WSZYSTKICH poziomach zaawansowania, zaczynając od osób, które deski dotykały tylko w sklepie, kończąc na starych wyjadaczach, którzy śmigają już kilkanaście lat i przygotowują się do kursów instruktorskich.

Zajęcia trwają 1,5 godziny dziennie, w godzinach wyznaczonych przez instruktora (w przedziale od 9:00 do 16:00) każdego dnia obowiązywania skipassu. Cały kurs trwa 9 godzin. Koszt to 490 PLN za kurs od dorosłej osoby - zapisy przyjmujemy w naszym systemie rezerwacyjnym. Ostatecznie (jeśli będą wolne miejsca w grupach) można dopisać się u pilota w autokarze (obowiązuje wtedy cena 690 PLN/os). Każda grupa liczy maksymalnie 10 osób. W praktyce ma zazwyczaj około 5 osób.

W dniu, w którym organizowana jest biba na zajęcia mogą trwać o pół godziny krócej.

Czy mogę mieć pewność, że zakwaterujecie mnie w apartamencie z osobami przeze mnie wskazanymi?

Jeśli jest Was dokładnie tyle, aby wypełnić apartament, którym według oferty dysponujemy na danym wyjeździe, np. dysponujemy szóstkami, a Was jest sześć osób, to na 90% będziecie właśnie w takiej konfiguracji (zastrzegamy sobie jednak prawo dokwaterowania Wam 2 osób do apartamentu 8-osobowego). Jeśli chodzi o czwórki, tutaj temat jest trudniejszy, ponieważ mamy ograniczoną liczbę apartamentów 4-osobowych, a mnóstwo osób o nie prosi. Jeśli chcecie mieć gwarancję otrzymania konkretnej wielkości apartamentu, przeczytajcie odpowiedź na kolejne pytanie.

Podobnie stanie się jeśli jesteście np. w 3 osoby. W takim przypadku musicie liczyć się z tym, że zostaniecie połączeni np. z innymi trzema (do apartamentu 6-osobowego) lub pięcioma osobami (do apartamentu 8-osobowego).

Jak skorzystać ze zniżki grupowej?

Zniżki grupowe funkcjonują u nas cały rok. Aby z nich skorzystać, musicie w tym okresie stworzyć rezerwację grupową i zaprosić do niej swoich znajomych. Następnie zadbajcie o to, aby odpowiednia liczba osób zapisała się na wyjazd.

Jeśli zbierzecie od 9 do 15 osób - każdy z Was otrzyma 30 PLN zniżki. 16 do 25 osób - 50 PLN zniżki na osobę. 26 do 45 osób - 70 PLN zniżki na osobę, 46 osób i więcej - 100 PLN zniżki na osobę!

Zniżka zostanie naliczona, gdy wpłaty odpowiedniej liczby osób zostaną przez nas zaksięgowane. Zniżka nie nalicza się w przypadku osób, które były zapisane na wyjazd przed dodaniem ich do rezerwacji grupowej.

Z jakich miast (i skąd) odjeżdżają autokary?

Nasze wyjazdy to duże przedsięwzięcia, dlatego autokary odjeżdżają z  największych miast, m.in. z Warszawy i Łodzi. Na wiele wyjazdów uruchamiamy także autokary z Katowic, Krakowa, Gdańska, Bydgoszczy, Opola, Torunia, Wrocławia i Poznania.

Szczegółowe informacje odnośnie miast odjazdów znajdziecie w zakładce TRANSPORT w wybranej ofercie. 

Pamiętajcie, że priorytetem jest dla nas Wasz komfort, dlatego nie organizujemy przejazdów antenowych i jak często robią to inni touroperatorzy - nie krążymy po Polsce. Przykładowo jeśli jesteś z Katowic, możliwe są następujące scenariusze:

  • będziesz w autokarze z ludźmi z Warszawy, gdyż autokar wyjeżdżający z Warszawy jedzie przez Katowice,
  • będziesz w autokarze z ludźmi z Krakowa, gdyż autokar wyjeżdżający z Krakowa jedzie przez Katowice,
  • będziesz w autokarze tylko z osobami, które wsiądą w Katowicach.

Zbiórki organizujemy maksymalnie 25 km od centrum miasta.

Czy możecie przesunąć termin wpłaty pozostałej kwoty na mniej niż 40 dni przed wyjazdem?

Niestety nie, ponieważ mamy zobowiązania wobec kontrahentów, które musimy regulować (i zawsze regulujemy!) terminowo. Dzięki temu macie 100% pewności, że wyjazd się odbędzie, a Wy pozostaniecie na głównej liście uczestników.

Czy mogę zarezerwować konkretną wielkość apartamentu?

Tak, jest to opcja dodatkowo płatna.

Aby zarezerwować (zagwarantować) sobie konkretną wielkość apartamentu musicie dopłacić 100 PLN od osoby*. Wtedy możecie być pewni, że otrzymacie właśnie taki apartament, jaki wybraliście. Przykładowo jeżeli jedziecie na kwietniowy wyjazd do Risoul i jesteście w 4 osoby, dopłacacie 4x100 PLN, a my gwarantujemy Wam, że dostaniecie pokój 4-osobowy.

Dodatkowo, jeśli macie ochotę mieszkać w 3 osoby i nie chcecie, abyśmy dokwaterowywali Wam kogoś do apartamentu, możecie dopłacić za wolne łóżko według cennika podanego w ofercie. W wypadku marcowego wyjazdu do Risoul byłoby to 600 PLN za każde wolne łóżko w apartamencie, plus wyżej wymieniona opłata za gwarancję apartamentu 4-osobowego. W sumie 3x100 PLN (gwarancja wielkości) + 600 PLN (wolne łóżko) = 900 PLN

Aby dokładnie dowiedzieć się ile wyniesie dopłata za gwarancję wymarzonej przez Was konfiguracji, możecie napisać do nas maila z pytaniem na info@snowshow.pl lub jeśli jesteście już zapisani na wyjazd - skorzystać z automatycznego kalkulatora dostępnego na Waszym koncie w systemie rezerwacyjnym po kliknięciu przycisku Wykup gwarancję .

Bez dopłaty za gwarancję postaramy się przydzielić Was tak, jak chcecie, ale z uwagi na ograniczoną liczbę apartamentów danego rodzaju, nie gwarantujemy tego.

*W przypadku niektórych wyjazdów dopłata może się różnić. Szczegóły w ofercie w zakładce Zakwaterowanie.

Czy nasze autokary są bezpieczne?

Wszystkie nasze przewozy obsługują 3 firmy o świetnej renomie. Od sezonu 2014/2015 kładziemy zwiększony nacisk na standard autokarów oraz na kulturę i proklienckie podejście kierowców. Autokary i kierowcy to jedyny aspekt wyjazdu, który ocenialiście nieznacznie poniżej 5,0/6. Dlatego postanowiliśmy położyć szczególny nacisk na ten element.

Aż 95% naszych autokarów to roczniki 2017 i nowsze. Kierowcy są wysoko wykwalifikowani i doświadczeni na trasach międzynarodowych. Staramy się (w przeciwieństwie do innych firm), żeby autokary nie były przeładowane (limity bagażowe).

Czy mogę wykupić apartament 2-osobowy?

Tak, oczywiście, ale wiąże się z dopłatą, która wyszczególniona jest w ofercie danego wyjazdu.

Czy autokary są komfortowe?

Autokary, którymi jeździmy to najwyższa półka - nowe, czyste i eleganckie.

Jeśli jednak szczególnie zależy Wam na komforcie możecie za 300 PLN dokupić gwarancję autokaru XXL, która zapewnia Wam bardziej komfortowe miejsce, z o wiele większą przestrzenią na nogi.

Wygodnej podróży!

Jak wyglądają apartamenty?

Słowo apartament nie oznacza tu bynajmniej luksusu. Słowo apartament oznacza mieszkanie podzielone na oddzielne pokoje. Mamy w naszej ofercie zarówno apartamenty luksusowe, jak i te w wersji podstawowej (bywają one ciasne, lecz zawsze są bardzo schludne i czyste). Zazwyczaj apartamenty złożone są z pokoju dziennego z aneksem kuchennym (kompletnie wyposażony w garnki, sztućce, sitka, patelnie, deski do krojenia itp., zawsze mają lodówkę i kuchenkę, zazwyczaj też zmywarkę). W pokoju dziennym najczęściej śpią 2 osoby. W apartamencie znajdują się także inne pomieszczenia, w których usytuowane są łóżka dla 2 do 3 osób. Zazwyczaj są to 2-osobowe pomieszczenia z łóżkami pojedynczymi, podwójnymi lub piętrowymi.

Czy mogę sobie wybrać, w którym pokoju w obrębie jednego apartamentu będę spać?

Niestety nie. Jeśli nie masz kompletnej ekipy do apartamentu, będziesz musiał dogadać się na miejscu ze współlokatorami. Proponujemy losowanie, rzut monetą, grę w papier-kamień-nożyce, przekupstwo, gotowanie lub sprzątanie w zamian.